O mnie

"Po dobrym obiedzie nie ma się pretensji do nikogo 
– nawet do własnej rodziny"
Oscar Wilde
 

Być może dzisiejszy post będzie miał wydźwięk komercyjny, ale absolutnie nie o reklamę w nim chodzi - a raczej ogromną radość i osobistą satysfakcję:)
Jakiś czas temu pokazywałam Wam metamorfozę kuchni, którą urządziłam w bardzo sielsko-rustykalnym klimacie. Ogólnie rzecz biorąc efekty moich "artystycznych" poczynań /maluję stare meble/ odbierane są bardzo pozytywnie, ale w życiu bym nie przypuszczała, że nasza skromna i maleńka kuchnia ma jakiekolwiek szanse na wygranie konkursu ogłoszonego przez miesięcznik "Moje mieszkanie"
Okazało się, że spośród dwustu nadesłanych zgłoszeń - redakcja "MM" wybrała dziesięć kuchni uznanych za najpiękniejsze w 2019 roku. 
Kiedy zakupiłam wrześniową gazetę i zajrzałam do środka  nie mogłam uwierzyć własnym oczom!!! Krzyknęłam z radości, a obsługująca klientów sprzedawczyni spojrzała na mnie jak na kogoś kto ma niezbyt równo poukładane pod sufitem:)  Kiedy powiedziałam o co chodzi skwitowała tylko, że jednak te wszystkie konkursy to prawda, a ja jestem na to najlepszym dowodem:)
Główną nagrodą było urządzenie Thermomix, natomiast pozostałe laureatki /w tym ja/ otrzymałyśmy vouchery na pobyt i zabiegi spa w ekskluzywnym hotelu dla dwóch osób, który nota bene wykorzystaliśmy już w długi listopadowy weekend.
Ależ to był "luz blues". Chyba zacznę brać udział w kolejnych konkursach:):)
Przy okazji zwiedziliśmy też Warszawę /Wilanów/ i zapewne o tej sympatycznej wizycie opowiem Wam w kolejnych postach. 
Tymczasem zapraszam Was do naszej kuchni na popołudniową herbatkę. Dzisiejsze zdjęcia to typowy spontan z wczorajszego wieczoru,  więc ich jakość pozostawia wiele do życzenia, ale tak mnie jakoś "wewnętrznie" natchnęło, że  postanowiłam się z Wami podzielić moją "WIELKĄ WYGRANĄ":):):)

Kuchnia to również ulubione miejsce tej uroczej damy:):)

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze
i życzę z całego serca, żeby Wasz apetyt na życie
 nigdy nie ustawał:):):)

51 komentarzy:

  1. Moja droga, nie dziwię się, że wygrałaś ten konkurs.
    Wasza kuchnia jest bardzo przytulna i klimatyczna, a psa doskonale rozumiem:)
    Pozdrawiam:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Pies mądre stworzenie. Wie gdzie jest najwięcej jedzenia:):)

      Usuń
  2. Gratuluje! to musiala byc radosc! warto stawac do konkursow, jak widac! a ze spa nie bedzie relacji? czekam na Wilanow. A kuchnia rzeczywiscie jest bardo przytulna i kobieca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna radość:):):)
      Relacja ze spa??? Oj, może być intrygująca:):)
      Zapraszam na Wilanów:)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej i pięknej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za te tabliczki z celnymi hasłami, masz ode mnie dodatkowego plusa! :D Moje najszczersze gratulacje, zasłużyłaś! :*

    P.S. Opowiedz coś o tym egzotycznym drzewku na stole, bo mnie te moje cytrynki jakoś nie chcą rosnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do tabliczek z sentencjami:)
      Drzewko na stole to mandarynka przywieziona w tym roku z Grecji. Szczerze mówiąc nie oczekiwałam po niej wielkich cudów i myślałam, że padnie a tu proszę - niespodzianka:)
      Wkrótce muszę ogłosić "mandarynkobranie":)
      Z tego co wyczytałam cytrusy lubią dużo słońca i przepuszczalną ziemię. No i odpowiedni nawóz do nich właśnie przeznaczony. Mam jeszcze jedno drzewko w salonie, ale rośnie zdecydowanie gorzej.

      Usuń
    2. Przeczytałam cały internet na temat uprawy drzew cytrusowych i nadal widzę, że nie umiem im zapewnić należytych warunków. Dlatego jak zobaczyłam Twoje dorodne drzewko, musiałam aż zapytać. Na zimę zrzucają liście, ale w warunkach domowych nie zawsze na wiosnę chcą odbić.

      Usuń
    3. Cytrusy nie powinny zrzucać liści na zimę - chyba, że mają nieodpowiednie warunki - np. zmiana miejsca i temperatury. Szczerze mówiąc ja nie poświęcam im aż tak dużo uwagi, a rosną u mnie całkiem dobrze:)

      Usuń
    4. Mama mi mówiła, że zrzucają na zimę. O_O Pamięta z dzieciństwa, że jej tata miał dość duży krzew cytrynowy (wspominała jako drzewo, ale była przecież mała) i mieli przez tę cytrynę normalną, regularna jesień w mieszkaniu.

      Usuń
  5. Gratuluję nagrody. Wykreowałaś wyjątkowy „domowy” klimat w kuchni. Jest bardzo piękna i ciekawie urządzona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo, bardzo dziękuję:)
      Ogromnie się cieszę z tej nagrody:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Twoja kuchnia jest piękna i nagroda w pełni zasłużona:)))tabliczki z hasłami są mistrzowskie:)))Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Cieszę się, że tak właśnie myślisz:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Pamiętam Twoją kuchnię z poprzedniego wpisu i bardzo mi się spodobała :) Dlatego też wcale mnie nie dziwi nagroda , którą otrzymałaś! Jak najbardziej zasłużona :) Ślę serdeczności i czekam na wpis z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Szczerze mówiąc ja jestem troszkę zaskoczona, bo konkurencja była dość duża.
      Zapraszam na kolejne posty:)

      Usuń
  8. Składam najlepsze gratulacje!!! Cieszę się, że mam taką zdolną znajomą, co prawda tylko internetową, ale i tak jestem dumna:) I wcale się nie dziwię, bo widzę, jaki masz talent w urządzaniu wnętrz:) Teraz czas zgłosić do konkursu salon, jadalnię i potem ogród:) Też są piękne, jak z obrazka!
    Jeszcze raz wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:):)
      Muszę Ci powiedzieć, że ostatnio przyszło mi nawet do głowy, żeby przesłać do gazety zdjęcia z innych części mojego domostwa:)
      Kto wie, pożyjemy, zobaczymy ...:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Będę trzymać kciuki!!!

      Usuń
    3. Myślę, że to jeszcze długa droga, ale dziękuję:):)

      Usuń
  9. Piękna klimatyczna kuchnia. Nie dziwi mnie, że zostałaś doceniona. Gratuluję serdecznie.:))
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Celu:)
      Ja z kolei jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego ślicznego domku oraz artystycznych zdolności i wykonanych prac:)
      Ślę moc serdeczności:)

      Usuń
  10. Me gustan estas decoraciones, en las que se nota, la calidez y el calor de un hogar.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej ale też wyjątkowej kuchni, w której czują się dobrze wszyscy domownicy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Rzeczywiście w naszej kuchni spędzamy najwięcej czasu.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Wcale mnie to nie dziwi. Twoje mieszkanko przepięknie prezentuje się na zdjęciach blogowych, a zapewne w rzeczywistości jeszcze lepiej. Gratuluję nagrody. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ile miłych słów - bardzo Ci dziękuję:)
      Wiem, że nasze mieszkanie jest dość specyficznie urządzone i nie każdemu odpowiada klimat retro, ale my bardzo dobrze się w nim czujemy:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Zawsze wydawało mi się, że w takim rustykalnym stylu nie czułabym się dobrze. Tymczasem raz trafiłam do pensjonatu w Kazimierzu Dolnym, w którym pokój urządzony był właśnie w takim rustykalnym stylu, do dziś marzę, aby trafić jeszcze kiedyś do takiego miejsca. Czułam się tam wyjątkowo, jak w miejscu przeznaczonym do tego, aby czuć się tam szczęśliwą. Nawet kiedy za oknem padał deszcz, jak wtulona w ciepły pled sączyłam kieliszek wina i czytałam książkę i było mi, jak w niebie.

      Usuń
    3. Muszę Ci powiedzieć, że ja tak właśnie czuję się w moim domu:)
      Nigdy nie lubiłam nowoczesności, a im jestem starsza tym bardziej doceniam rzeczy z duszą:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Bardzo serdecznie gratuluję ;).
    A kuchnia urocza!!!! Myślę, że wszyscy dobrze się tam u Was czują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:)
      Oj tak. Kuchnia to najbardziej oblegane miejsce w naszym domu:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Gratuluję!!! I wcale się nie dziwię, bo kuchnia przepiękna. Choć to nie mój styl, to naprawdę bardzo mi się podoba i z chęcią bym w niej posiedziała przy herbacie i cieście, i pewnie wcale bym nie chciała w niej wyjść :)
    Piesio wyrósł. I nawet ma miski pasujące do całości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):)
      Jak zajrzysz do Polski zapraszam na herbatkę i ciasteczko:)
      Nasza sunia rzeczywiście wyrosła. Ma dopiero pół roku a waży prawie 30 kg!!!
      Posyłam do Japonii moc serdeczności:)

      Usuń
  15. Gratuluję! Piękna kuchnia i super nagroda:-)
    Cudownego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! :D
    Fantastyczna niespodzianka ale twoja kuchnia jest naprawdę urocza i ma coś w sobie takiego, że nawet ze zdjęcia otula swym ciepłym i miłym klimatem :)
    Jeszcze raz gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów i serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Marysiu serdecznie Ci gratuluję. Twoja kuchnia jest przepięknie urządzona. Moje klimaty więc nie chciałoby mi się z niej wychodzić. Nic dziwnego, że doceniono Cię w konkursie. Serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję:)
      Cieszę się, że klimaty mojej kuchni są Ci bliskie:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Gratulacje! Żeby wygrać trzeba grać, ty spróbowałaś swoich sił no i się udało :) Brawo. Piękna kuchnia. Nagroda jak najbardziej zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej i trzymam kciuki za następne konkursy, w których zdecydujesz się wziąć udział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Moje serdeczne gratulacje! Ale satysfakcja:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromne brawa! Szczerze mówiąc SPA lepsze niż Thermomix.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim najserdeczniej i z całego serca gratuluję, takimi rzeczami należy się i cieszyć, i chwalić. Kuchnia naprawdę piękna i bardzo klimatyczna i fajnie, że ma podróżnicze akcenty jak np. ten lizboński żółty tramwaj. Przywiozłam sobie podobny i stoi na regale obok książek. Kuchnia to serce domu a Wasza jest niezwykła, życzę wielu pięknych i rodzinnych chwil przy stole. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana! Pamiętam jak pokazywałaś te kuchnię i pisałam, że jestem nią zachwycona. Nagroda w pełni zasłużona.
    Moc gratulacji :)
    Pisałam Ci wtedy także, że moja Córcia tez byłaby zachwycona, bo sama w tym stylu urządzała mieszkanie...
    Może teraz urządziła je w niebie?

    OdpowiedzUsuń