O mnie

"Każdy wielbi Pana na swój sposób, 
a wszystkie głosy razem czynią wiosnę"
Joseph von Eichendorff


Jeśli znacie kogoś kto nie lubi wiosny wskażcie mi tę osobę. Odkąd tylko sięgam pamięcią wstecz nie przypominam sobie, żebym spotkała na swojej drodze człowieka, który  wyrażałby się negatywnie na jej temat. No, może bardzo wczesna wiosna jest rzeczywiście szara i troszeczkę bura, ale ta kwietniowa i majowa w bardzo sugestywny sposób potrafią przemawiać do człowieka - nawet najbardziej naburmuszonego:)
Śpiew ptaków oraz budząca się do życia przyroda sprawiają, że od razu chce chce się chcieć. Dla mnie kwiecień jest tym bardziej atrakcyjny, ponieważ  w tym właśnie miesiącu następuje kumulacja imprez dotyczących mojej osoby:) 
Pewnie przypominacie sobie jak w jednym z ostatnich postów pisałam o nieustannej miłości do wszelkiej roślinności i wielokrotnie zapraszałam Was również do przydomowego ogrodu. Dzisiaj pokażę Wam jak wygląda wiosna w naszym domu, gdzie głównymi bohaterami są oczywiście kwiaty, mające różne źródła pochodzenia:) 
Część zakupiłam, część otrzymałam w prezencie, a pozostała część roślin pochodzi właśnie z ogrodu. Wystarczy je tylko zerwać, troszkę pokombinować i wiosenna kompozycja gotowa. Od razu robi się przyjemniej na duszy - a przy okazji  można zresetować mózg i uciec chociaż na chwilkę od przytłaczających wiadomości. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym trudnym okresie, staram się mimo wszystko optymistycznie patrzeć w przyszłość. Wierzę, że damy radę:)
Dzisiejszy post chciałabym zadedykować mojemu Drogiemu Mężowi, z którym od 26 lat maszeruję przez życie - z nadzieją, że nie pokonaliśmy nawet połowy zaplanowanej trasy:) Jestem przekonana, że jej pozostała część będzie przebiegać równie atrakcyjnie:):)
"Miłość nie polega na tym, aby wzajemnie sobie się przyglądać, 
lecz aby patrzeć razem w tym samym kierunku"
Antoine de Saint Exupery "Mały książę"
 
Róże to oczywiście rocznicowy prezent. Dokładnie je przeliczyłam.  Zgadza się - 26 sztuk:):)

"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis-à-vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ..."
Marek Grechuta


 "Wiosna nie zna różnic wieku - każdy wydaje się młody i radosny.
Troski idą na chwile w zapomnienie, a serca pulsują przeczuciem nieśmiertelności"
L.M. Montgomery


 


 "Wszystko można zacząć od nowa.
Nie ważne co było.
Tak mówi wiosna"
B. Pawlikowska



"Bogaty to nie ten kto ma dużo pieniędzy,
lecz ten kto może sobie pozwolić na życie wśród uroków,
jakie roztacza wczesna wiosna"
Antoni Czechow


Stół ozdobiłam "ogródkowymi" roślinkami. Od razu robi się miło, a obiad lepiej smakuje:)

"Lecz nie rozczulaj się nad sercem,
na cóż mi kwiaty, pomarańcze,
ja jeszcze z wiosną się rozkręcę,
ja jeszcze z wiosną się roztańczę!" 

 A. Osiecka



Na nadchodzący tydzień
przesyłam do Was całą paletę wiosennych pozdrowień:) 
Życzę Wam dużo zdrowia i niegasnącej iskry optymizmu:)
Trzymajcie się:)




42 komentarze:

  1. Cudnie, kolorowo, optymistycznie:)
    Przyjmijcie najlepsze życzenia na kolejne razem przeżyte lata:)
    Pozdrawiam:)
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak być powinno:)
      Dziękuję Ci bardzo i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Niech mnie ucałuje pocałunkami swych ust!
    Bo miłość twa przedniejsza od wina.
    Woń twych pachnideł słodka (…)

    Pociągnij mnie za sobą! Pobiegnijmy!
    Wprowadź mnie, królu, w twe komnaty!
    Cieszyć się będziemy i weselić tobą,
    i sławić twą miłość nad wino (…)

    Zaiste piękny jesteś, miły mój,
    o jakże uroczy!
    Łoże nasze z zieleni.


    Mój miły jest mój,
    a ja jestem jego.
    Połóż mię jak pieczęć na twoim sercu,
    jak pieczęć na twoim ramieniu,
    bo jak śmierć potężna jest miłość,
    a zazdrość jej nieprzejednana (...),
    żar jej to żar ognia,
    płomień Pański.
    Wody wielkie nie zdołają ugasić miłości,
    nie zatopią jej rzeki.

    Kolejnych pięknych lat w zdrowiu i miłości :)

    P.S. Dekoracje cudne, jednak w tak świątecznym dniu można zastąpić papierowe serwetki materiałowymi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Salomon to potrafił prawić o miłości:)
      Dziękuję Ci Ewo za tę miłosną pieśń:)

      Muszę Ci powiedzieć, że moje materiałowe serwetki nijak się miały do wiosny.
      Są gładkie, a ja chciałam, żeby było kolorowo:)
      Mój mąż nawet nie zwrócił na to uwagi. Był przepojony miłością:):):)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Zachwycająca wiosna w twoim domu i zachwycające wnętrze, w którym mieszkacie. Wszystkiego najlepszego życzę Tobie i twojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za życzenia:)
      Urządzając nasz dom miałam nadzieję, że będzie przytulny i chyba mi się to udało:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Piękne klimatyczne wnętrze w tle:) i kwiaty piękne. Z upodobaniem do bukietów nam po drodze,zawsze mam kilka w domu, przez cały rok. Z kwiatów i kwitnących gałęzi. Bardzo lubię cięte kwiaty i sporo ich uprawiam na działce na bukiety właśnie.
    Wiosnę kocham! Wiosną zaczyna się nowe życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mamy wiele wspólnego, jeśli chodzi o kwiaty:)
      Czasem wystarczy kilka niewinnych gałązek, żeby zmienić wystrój.
      Dziękuję za miłe słowa i przesyłam wiosenne pozdrowienia:)

      Usuń
  5. Wiosna to cudowny czas:)))a Twój dom wygląda wspaniale:)))Pozdrawiam serdecznie i Wszystkiego najlepszego życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam Reniu Twoje słowa. Wiosna to najpiękniejsza pora roku:)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  6. Wasz dom jest przepiękny:)
    Jestem oczarowana i kwiatami i rustykalnym wnętrzem.
    Życzę samych pogodnych dni:)
    Ela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Chyba styl rustykalny najlepiej pasuje do naszego wnętrza, chociaż urządzając dom kierowałam się raczej własnym gustem niż modą.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. W takim pokoju można poczuć się jak w raju, od pierwszego spojrzenia widać niemal wylewającą się lawę pozytywnej energii, przyjaznej wibracji, czegoś co można odczuć tam na miejscu. Wiosna to niezwykła magia, która przytrafia nam się co roku i na którą czekamy zawsze z utęsknieniem. Zwykła szarość, nagle zamienia się w tysiące kolorów, zapachów, woni i inspiruje nas, abyśmy podążyli za nią...
    Dostrzegłem tam również to magiczne zwierciadlane okienko, które od razu polubiłem, będąc tutaj pierwszy raz :)
    Wszystkiego dobrego życzę i gratuluję wspaniałej rocznicy, życząc co najmniej 3 razy tyle w zdrowiu i szczęściu, które jak widać Was nie opuszcza :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za bukiet pięknych słów oraz życzenia:):)
      Masz rację - wiosna to rzeczywiście czarodziejka, której trudno się oprzeć:)
      Lustro wisi cały czas i chyba tak musi pozostać, bo obmurowaliśmy go cegiełką i teraz ani rusz:)

      Przesyłam serdeczne, wiosenne pozdrowienia:)

      Usuń
  8. Myślałam, że nie może już być u Ciebie w domu piękniej, ale się myliłam!!! Wprowadziłaś tyle wiosny, kolorów i optymizmu, że głośno wzdycham do tego piękna:) Wybrałaś też bardzo optymistyczne poetyckie fragmenty:)
    Składam Wam też najlepsze życzenia spełnienia marzeń!!!
    My obchodzimy właśnie dzisiaj 35. rocznicę i też liczę, że to dopiero połowa zaplanowanej trasy życiowej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Kwiaty rzeczywiście potrafią odmienić wnętrze i wprowadzić radośniejszy nastrój.
      35 lat to naprawdę kawał czasu. Mnie się wydaje, że nasze 26 lat to już kosmos! Chociaż tak szybko zleciał ten czas, że odnoszę wrażenie jakby minęło co najwyżej 10. Dopiero dzieci uświadamiają nam, że to nie przelewki:)
      Odwzajemniam rocznicowe życzenia:):)

      Usuń
    2. Również serdecznie dziękuję!!!

      Usuń
  9. Esas flores, son una explosión de color. Lástima que no podamos observar los efectos de la primavera en nuestros padres y jardines.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think most people love flowers and spring shows us how beautiful life is:)

      Greetings from Poland:)

      Usuń
  10. Droga Mario!
    Maszerujcie przez długie lata w tej podróży zwanej życiem w szczęściu, zdrowiu, miłości i szacunku. Wszystkiego Najlepszego!!!
    Twój kwietniowy dom pokrył się feerią barw, bardzo energetycznych, wiosennych i radosnych...
    Przesyłam moc pozdrowień i dawkę pozytywnej energii na cały tydzień :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za piękne życzenia:)
      Jakoś musimy umilać sobie życie, a kwiatki doskonale spełniają tę rolę:)
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  11. Kochana Mario moc gratulacji posyłam. Życzę Wam wspaniałych dalszych lat w zdrowiu, miłości. Niech Was szczęście nie opuszcza. Cudownych dalszych podróży.:)
    Nie znajduję słów, by wyrazić zachwyt nad Waszym domem. Raj na ziemi. Po prostu.:)
    Moc pozdrowień wiosennych posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo, bardzo dziękujemy:)
      Mam nadzieję, że Twoje życzenia się spełnią i szczęście nigdy nas nie opuści, czego i Tobie z całego serca życzę:)
      Obiecałam sobie Basiu, że jeśli trafię do Raju - zostanę osobistą ogrodniczką Pana Boga:)
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Bogactwo kwiecia wszelakiego w Twoim domku🌸🌷🌹🌼🏵️
    Serdeczności dla Was zostawiam🧡🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to powiadają - na bogato:):)
      Dziwna jest ze mnie kobieta Morgano bo zamiast np. złotego pierścionka zdecydowanie bardziej ucieszyłby mnie prezent w postaci kwiatka lub czegoś fajnego do domu:)
      Serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Ja nie lubię wiosny. 😁
    Wyjaśnienia tutaj: https://ekstraktzycia.blogspot.com/2018/04/wiosny-tez-mozna-nie-lubic.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja wiedziałam, że osobą która nie lubi wiosny będziesz właśnie Ty?:):)
      Patrząc na wszystkie negatywne aspekty o których wspominasz u siebie na blogu, rzeczywiście wszystko przemawia przeciw, ale nie powiesz mi, że wiosna sama w sobie Ci się nie podoba?:)

      Usuń
  14. Bardzo podobają mi się cytaty z wiosną w roli głównej - które wybrałaś.
    Piękne stroiki i piękne rocznicowe róże.
    Gratuluję tylu lat szczęśliwego małżeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Muszę sprostować. Małżeństwem jesteśmy od 23 lat, natomiast kwiaty dostałam w rocznicę poznania:)
      Co roku jedna róża więcej, a mówiłam mężowi żeby dobrze się zastanowił kiedy składał tę deklarację:):)

      Usuń
  15. Mario, piękna rocznica:) Sliczne bukieciki i maksymy. Zyczę Wam więcej niż dwakroć tego , co przeżyliście, bo wiem, że można. My w przyszłym roku będziemy świętować, jak Bóg pozwoli 50 lat szczęśliwego małżeństwa., ale cieszę się już z 49.
    Jeszce raz przyjmijcie razem od nas gratulacje . Szkoda, że nie można w komentarzach zamieszczać obrazków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 lat!! Niesamowite!! ale przyznam szczerze, że nawet nie wiem kiedy zleciało nasze 26:)
      Tereso bardzo dziękujemy za życzenia i również przesyłam dla Was moc serdeczności:)
      Ja też żałuję, że nie można dodawać obrazków:)

      Usuń
  16. Witaj Marysiu! Bukiet z 26 róż jest tak piękny jak Wasza rocznica - serdecznie gratuluję i życzę wielu kolejnych wspólnie spędzonych lat. Nam jesienią minie 38 lat małżeństwa i chyba nie śmiem marzyć o podwojeniu tej liczby:)))
    Wiosna w Twoim domu jest jeszcze piękniejsza od tej w ogrodzie, podziwiam wspaniałe dekoracje i smak z jakim ozdobiłaś wnętrza. Obejrzałam zdjęcia z ogromną przyjemnością.
    Przesyłam serdeczności i życzę Wam zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewo za życzenia:)
      38 lat to też kawał czasu, ale jeśli wszystko dobrze się układa to czas płynie jeszcze bardziej ekspresowo:)
      Oczywiście szczerze odwzajemniam życzenia, a czego jak czego, ale zdrówka nigdy nie za wiele:)
      Serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Jak pięknie, kolorowo i szczęśliwie. Życzę Wam wielokrotności tej rocznicy w miłości i radości. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Celu:)
      Mam nadzieję, że tak właśnie będzie:)
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  18. Piękne kwiaty, również bardzo lubię żeby wokół było wiele kwiatów.
    Życzę Wam wielu kolejnych rocznic w zdrowiu i miłości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne bukiety, a ten różany najpiękniejszy. I mebelki cudnie wyglądają przy różach. Ślicznie.
    Życzę Wam dalszych cudownych chwil.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukiecik różany rzeczywiście jest cudny:)
      Bardzo dziękujemy za piękne życzenia i serdecznie Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Mnie wiosna nigdy jakoś specjalnie nie przekonywała. Nie żebym nie lubiła patrzeć, jak świat budzi się dożycia, ale jak słyszę wiosna, to od razu kojarzy mi się właśnie z tym szarym okresem po zimie. Poza tym wiosenna pogoda jest dość niepewna i zmienna, co również przyprawia mnie o bóle głowy. Zdecydowanie bardziej wolę lato :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń